20 november 2009

Mkt dålig dag

Vet att alla har sina dåliga dagar. Dagar då man inte kan göra något åt saker. Jag känner mig bara så otroligt ledsen och har legat i sängen och bara gråtit. Jag är trött på mig själv något så enormt. Allt självförtroende har runnit ut ur mig. Allt jag ser är en ful, fet värdelös person. Jag är ledsen att behöva säga det men utsidan har visst större betydelse än insidan. Jag har aldrig fått en komplimang för att jag är smart, rolig eller något liknande. Jag får heller aldrig komplimanger för mitt utseende. Eller jo, hur lycklig jag ska vara för att jag har stora bröst. Thats it.

2 kommentarer:

  1. Hm..jag vet vad du menar! Jag hejjar på dig! Jag har en plan på att jag ska köpa mig själv något litet varje vecka som jag helt och fullt klarar av mitt nya liv/mål. Vad sägs om det? Gillar du att pyssla? Jag har upptäckt att det har en lugnande inverkan...Uä..nu ska jag titta på Ghost wisperer...

    SvaraRadera
  2. Svar: vad menar du med något litet? Jag tror att jag borde sätta upp bättre delmål för mig själv. Annars blir det mesta omöjligt.

    SvaraRadera