21 november 2009

Kalaset gick bra

Det gick bra på kalaset trots att det fanns typ fyra olika tårtor. Jag höll mig till kycklingsalladen och trots att jag tog en massa dressing så känns det bra. En kopp kaffe blev det med.

Får sådan ångest av att jag inte varit ute och rört på mig idag så nu ska jag ge mig ut på en riktig långpromenad. Får se vad det blir till middag sen när jag kommer hem. Har funderat på lax. Aptiten är fortfarande ganska bortblåst och just nu äter jag mest bara för att jag måste. Extremt jobbigt. Jag är så rädd för att det ska sluta med att jag går och köper en stor chipspåse och trycker i mig allt under de tio första minuterna av Robinson.

Måste stå emot suget. Måste.

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag måste bara säga att det är väldigt starkt av dig att skriva om hur du mår och vilka problem du tampas med varje dag. Det är nog inte så många som förstår hur jobbigt det är att ha 'mat'problem.
    Jag har själv missbrukat väldigt mycket alkohol när jag var lite yngre och även sex.. Så man vet ju hur det känns fast det gäller en annan typ. Jag hoppas allt går bra för dig och att du kommer finna lycka i livet! :)
    Kraam! /Bella

    SvaraRadera
  2. Bella: tack för dina ord, dom värmer verkligen =)

    SvaraRadera