25 mars 2010

minus 30 kilo

Jag greja det! Minus 0.9 kilo den här veckan och då alltså totalt minus 30 kilo! Helt otroligt. Det är ju sådana summor man ser de på biggest loser gå ner. Helt otroligt! Jag är helt paff! Nästa delmål blir nu att komma under 90-strecket och det är bara 3 kilo dit så det kommer nog att gå bra.

Dessutom blev jag utvald till en sak nästa vecka. Filippa Reinfeldt ska besöka kliniken och jag ska få träffa henne och prata om min behandling, om hur mitt liv var innan och hur det är nu. Ska bli superkul.

3 kommentarer:

  1. Grattis grattis!!! :D Vad kul! Både med vikten och med Filippa! :D Shit, 30 kg...! Bra kämpat!! :D

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!!!!!!!!!!! :-D

    Jävlar i min lilla låda, -30 kg! Det är ju fantastiskt!

    SvaraRadera
  3. Jenny: tack!!!

    Maja: ja visst är det, tack så mycket!

    SvaraRadera