15 mars 2010

Det rullar på

Jaha kära vänner. Dagarna går fort. Förra veckan skrapade jag ihop 190 minuters träning. Har däremot inte alls ätit så värst bra. Lite tilltugg till schlagern i lördags och några glas vin. Lite ostbågar idag. Känns bra att jag får dåligt samvete iaf.

Snart hoppas jag på att ta nya helkroppsbilder, bara 1,8 kilo kvar sen de jag tog sist. Det var visserligen i december men hela januari mådde jag väldigt dåligt psykiskt och det var i februari som jag fick min ätstörningsdiagnos som radikalt förändrade mitt liv så det har gått väldigt trögt men nu hoppas jag att det ska lossna.

Jag känner att jag inte riktigt vet vad jag ska blogga om. Vad saknar ni i min blogg? Vad vill ni läsa med om? Är det något ni undra över?

1 kommentar:

  1. Jag skulle vilja ha ett inlägg om hur du "upptäckte" och blev "medveten" om att du hetsåt..att det var ett sjukligt beteende kring mat och inte bara "normalt" beteende. Det vill jag läsa om ;) Sedan tycker jag om dina "vanliga" inlägg..om vad som händer i vardagen och så. Tycker att du skriver bra också! Gillar din blogg ;)

    SvaraRadera