09 mars 2010

Hej och hå

Hej alla underbara människor där ute!

Så härligt nu när solen värmer och snön smälter. Nu kan man nästan traska promenader utan att halvt slå ihjäl sig. Så härligt att jag nu verkligen har fått in bra matrutiner. Inget konstigt alls att äta frukost vilket jag bara för någon månad sen inte alls gjorde. Nuförtiden har jag alltid en frukt med mig vart jag än ska. Det kan hända att dagen som man planerat inte alls blir som man hade tänkt sig, eller att man blir lite småsugen. Då är det verkligen perfekt med en frukt.

Träningen går också bra. Nu har jag börjat simma som bara den. Simma igår, simma idag och ska antagligen simma i morgon med om jag hinner med. Stegräknaren har jag på mig varje dag och de senaste dagarna har jag traskat mellan 11-13 tusen steg. Känns verkligen kanon. Tror det är vårkänslorna i mig som spirar.

Hur mår ni? Hur går det för er?

2 kommentarer:

  1. Härligt att höra att allt går bra för dig och att du mår bra!! :D Och vad roligt med frukosten! :) Kämpa på, det här ska vi klara!! :D

    Tack för din kommentar, blev jätteglad!! :D

    SvaraRadera
  2. Jenny: tack så mycket! Klar vi kommer klara det, tillsammans blir det ju så mycket lättare!

    SvaraRadera