20 mars 2010

Ljusglimtar

Lycka är att ha en pojkvän som trots allt försöker förstå och som lyssnar och stöttar.

Men den största lyckan just nu var att jag utan problem eller större fight fick på mig en klänning i storlek 44. Det satt riktigt fint och tom brösten fick gott om utrymme. Det brukar annars vara ett stort problem att det sitter bra förutom vid brösten där det liksom väller ut. Faktum är att jag inte alls kollade på kläder på Generous, XLNT eller Bib. Jag har helt enkelt blivit så pass slim att jag nu kan handla kläder på de vanliga avdelningarna. Det trodde jag att jag aldrig mer skulle kunna göra.

4 kommentarer:

  1. Tack tack tack!!! Jag hoppas verkligen att jag inspirerar många för jag får inspiration och cred från så otroligt många och det är det som får mig att vilja fortsätta!!

    Snygg klänningen var, var hittade du den? =) =)

    SvaraRadera
  2. Therese: Klänning kommer från Lindex, kostar 299 men jag hade 30% rabatt med lilla kupongen!

    SvaraRadera
  3. Grattis! VIlken vinst..sådan lycka!!!!

    SvaraRadera