01 mars 2010

Godis? Nej tack

Jag drog på mig en bihåleinflammation men nu är jag på g igen. Ätandet går bra. Skulle unna mig lite lösviktsgodis i fredags. Det var inte mycket som jag köpte, kanske ett hekto. Efter bara några bitar kom illamåendet. Jag tryckte dessutom inte i mig godiset som jag tidigare gjort. En stund senare blev jag ännu mera illamående, kallsvettades och fick yrsel. 

Det var så läskigt så det lär nog dröja ett tag innan jag äter så mycket socker på en gång. (även fast det kanske bara var mellan sju och tio bitar, alltså ingen överdriven mängd). Lördagsmyset blev att jag dippa grönsaker istället. Så mycket godare och dessutom inget illamående. På torsdag blir det ny invägning då jag ska till kliniken. Hoppas på ännu mera minus.

Hur mår ni allesammans? 

4 kommentarer:

  1. Oj vad läskigt med sockerchocken!! :O

    Tråkigt med bihåleinflammationen, bra att du är frisk nu i alla fall :)

    Eller hur, under ett BMI på 25 vore ju trevligt i alla fall :D

    SvaraRadera
  2. Jenny: ja det var riktigt läskigt och det lär jag inte göra om på ett tag.

    SvaraRadera
  3. läskigt med en invägning men det kommer nog gå bra ska du se :)
    Lycka till
    Peppkram

    SvaraRadera