16 februari 2010

Stolt över mig själv

Idag var jag åter på kliniken. Fick träffa en dietist som tycket att jag var himla duktig på att äta rätt sorts mat. Med hjälp av vågen äter jag även rätt mängd. Av min behandlare fick jag mycket beröm. Mina ätkurvor såg bra ut efter bara en veckas ätande med våg. Jag fick också ta kort i underkläder som dom sparar som man får se efter ett tag när man fått lite resultat. Åt lunch tillsammans med andra som också går på behandling.

Känner mig stärkt efter alla positiva kommentarer och allt pepp. Hädanefter kommer jag föra in min vikt efter att jag vägt mig på vågen på kliniken. Den vågen är mer tillförlitlig. Kan tillägga att där väger jag mig med kläder på samt ofta efter att jag ätit lunch. Innan har jag alltid vägt mig hemma, direkt på morgonen innan frukost och ofta efter att jag gjort nummer två.

Veckans vikt blev enligt vågen på kliniken 95,7 kilo.

2 kommentarer:

  1. Åh, va härligt att allt går som det ska! *pepp pepp pepp* Tack för mailet också ;)

    SvaraRadera
  2. Minizillen: Det var så lite så! Kram

    SvaraRadera