01 februari 2010

Award


Jag har fått en award från minizillen.

1. Kopiera awarden på sin blogg.
2. Länka till personen som gett dig awarden.
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till.
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta.


Sju intressanta fakta om mig

- Jag har ett grymt bra sifferminne och lär mig telefonnummer hur lätt som helst.
- När jag gick i låg/mellanstadiet hade jag någon form av tvång att räkna bokstäver i meningar jag läste eller som folk sa.
- Jag är en hejare på att simma.
- Jag är laktosintolerant och känner mig lite orättvist behandlad när 1 liter laktosfri mjölk är dubbelt så dyr som vanlig mjölk.
- Föredrar en lugn hemmakväll istället för en röjig utekväll.
- Har telefonskräck (att ringa samtal till folk jag inte känner) men det har blivit mycket bättre.
- Min värsta frestelse är inte choklad eller godis utan allt som är salt såsom chips, popcorn, salta nötter osv.

De flesta har redan fått awardet men jag tror att Josefin inte har fått den. Sen ger jag till övriga som känner sig manade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar