20 juni 2010

Under 90

WOHO!

Jag vet inte vad som är bäst, känslan när jag passerade under 100-strecket och började väga tvåsiffrigt eller känslan nu när jag passerat 90-strecket och numer väger 89,5 kilo. Underbart är det i alla fall.

Ska iväg på födelsedagsfirande i eftermiddag och jag är fast beslutsam om att jag INTE ska äta tårta. Hoppas det bjuds på frukt eller något nyttigare alternativ. Just nu svävar jag runt på lätta moln. Det har varit så kämpigt de sista kilona och det har gått så otroligt segt men nu har jag nått ett nytt mål. Jag är bra!

3 kommentarer:

  1. Klart du ska ha ett grattis! Ett stort grattis! :D Helt otroligt vilken resa du har gjort! Du ger oss alla inspiration!

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Smala Jessica: Tack fina du!

    Minizillen: tack vännen!!!

    SvaraRadera