22 juni 2010

Jag är en pingla!

När jag prövade bikinin nedan höll jag först på att börja gråta. Jösses vad jag kände mig ful. Smsade till pojkvännen och förbannade sommaren, solen, stranden och dessa jädra bikinis och att det är så orättvist att jag inte är skapt till att bära en sådan. Han svarade snabbt och bad mig skicka en bild. (därav mitt fotande) och jag tog bilderna som ni ser i inlägget nedan.

När jag då såg bilderna kände jag inte igen mig själv. Det kan inte vara jag på de där bilderna. Min mage är ju mycket större, jag har ju större valkar på ryggen och mina lår svallar mycket mer. Tydligen är det jag på bilderna och nu ser jag verkligen att jag har fått en kropp med en ganska fin figur.

Jag må fortfarande överviktig och fet men jag tycker faktiskt att jag är väldigt snygg. Jag är frisk, har inga knän som ömmar, ingen ryggvärk och jag orkar springa. Nästa sommar ska jag återigen köpa en ny bikini och det ska vara för att den jag köpte idag är för stor.

3 kommentarer:

  1. sv: Det går faktikst bra med rumpan. Första gånen så är det jobbigt och man får ju träningsvärk, andra gången så känner man av första gången men inte lika farligt och sen så försvinner det. Tror dock att det är viktigt att träna kontinuerligt annars har jag märkt att det kan komma tillbaka lite även fast det sällan blir lika farligt som de första gångerna. Men jag tänkte lite extra på det igår och igår hade jag inte ont en enda gång, det var tom skönt :) Så bara att träna bort det de första gångerna :)

    Precis det där som du säger med att du har snygg figur tänkte jag också på när jag såg bilderna. En riktigt snygg figur faktiskt. Tycker du ska vara nöjd, men jag förstår att det tar tid att vänja sig :)

    Peppkram

    SvaraRadera
  2. Jessica: tack så mycket! =)

    SvaraRadera