21 januari 2010

Drömmer om nya träningskläder

Första dagen med dieten avklarad. Jag känner mig inte alls hungrig, bara småsugen hela tiden att ha något att tugga på. Då brukar jag ta en frukt eller grönsak att tugga på. Så jag kör inte en "helt ren" kur. Det skulle jag nog aldrig klara och jag vet inte om det är så bra för tarmarna och magen att bara få flytande föda?

Vad jag önskar mig mest av allt nu är att snön ska försvinna. Det är så himla halt överallt så jag drar mig för att gå ut och gå. Sen önskar jag mig lite nya och fräscha träningskläder. Det skulle nog få mig att vilja gå ut och röra på mig ännu mera. Vad jag är i mest behov av just nu är en bra och stödjande sport-bh samt en jacka som andas bra. Den jag har nu är skit och när man kommer in från en riktig bra och svettig promenad är det helt svettig på insidan. Värdelöst.

1 kommentar: