19 december 2009

Om utmaningen

Jag tänker delta på hela utmaningen, dvs mat, träning och välbefinnande.

Mat

  • Pröva 2 nya hälsosamma recept
  • Avsötas i 11 dagar from nyårsdagen (i mitt fall inget godis, snask eller fika)
  • Äta tre regelbundna måltider (kommer bli min svåraste utmaning tror jag)

Träning

  • Femton träningspass (ombytt och minst 20 min)
  • 50 km ska avverkas (promenad i mitt fall)
  • 150 burpees
  • 20 minuter i sidoplankan
  • 3 intervallpass

Välbefinnande

  • Tacksamhetsdagbok - 5 saker varje dag.
  • Affirmation "Den här utmaningen gör jag för min egen skulle och inte för någon annan"
  • 1 timme avsatt för mig själv att göra något lyxigt. (vad vet jag ej ännu)

Min egen belöning till mig själv om jag klarar utmaningen bra är att jag ska få köpa tre nya pocketböcker.

2 kommentarer:

  1. låter som bra grejor det där!=) det klarar du!

    SvaraRadera
  2. God jul och gott nytt år! Ta hand om dig under julen..Ska tänka på dig..!! *peppkram*

    SvaraRadera