11 juli 2010

In the summertime

Här alla ni fina läsare!

Hoppas ni har det bra i värmen. Själv har jag lite svårt att sova när det är så hett och min aptit har totalt försvunnit. Det är som att jag dricker mig mätt på iskallt vatten. Jag har vattencravings. Iskallt ska det vara, med isbitar i.

Nu har det gått ett par dagar sedan chipsincidenten och sen dess har jag inte ätit något snask alls. Igår blev det melon, idag äpple och banan. Känner mig inte direkt sugen på snask nu i värmen heller. Eller jo, iskall cola vore gott men det skippar vi.

4 kommentarer:

  1. Bah...inte s förtjust i värmen.. eller det är jag..lite i alla fall..men inte ensam. Å nu är jag ensam. Hunden tycker det är jättejobbigt och fästmannen är i norrland å jobbar :( Men viktminskningen har tagit fart igen!! Hurra!! Hejja oss

    SvaraRadera
  2. Usch, värmen är hemsk! Har också svårt att sova, vaknar dyngblöt av all svett och aptiten går upp och ner. :(

    SvaraRadera
  3. Jo min aptit och sömn är inte heller den bästa när det är så varmt, men man ska kanske inte klaga, sol är ju kul :)

    Peppkram

    SvaraRadera
  4. Minizillen: du är så duktig!

    Pärlan: det är skitjobbigt. Jag har större aptit på kvällen då det är svalt och då är det inte bra att sätta i sig en massa mat ju.

    Smala Jessica: Ja vi ska nog inte klaga, man får tänka tillbaka på vintern vi hade. Den var lång och kall. Nu får vi se till att njuta!

    SvaraRadera