31 maj 2010

Folk som kommenterar mig

Senaste veckan har två killkompisar kommenterat mitt utseende. Har fått höra att jag verkligen har kämpat bra och att det gett bra resultat. Bägge två var väldigt imponerade av mina tappade kilon. Det är just sådana kommentarer jag gillar att höra.

Idag fick jag höra av en annan bekant en kommentar som jag inte riktigt gillar. "Du håller ju på att försvinna helt!". Jo visst har en stor del av mig försvunnit men jag är fortfarande överviktig och jag försvinner inte.

Sen avskyr jag när man springer på någon som man inte sett på ett tag och de frågar hur jag har tappat så mycket i vikt. När jag säger att jag äter regelbundet och tränar så nöjer sig de flesta inte med de svaret. De tror att det är något annat mirakel som ligger i grunden till det hela. Varför skulle inte motion och sunda matvanor göra susen?

Är det någon annan som får höra bra/dåliga kommentarer om sin viktminskning?

1 kommentar: