27 april 2010

Skit plus

Har varit sjuk igen och haft en liten nereperiod. Det botades med nya träningskläder och nya joggingskor. Jag är numer en joggare. Eller jag kör intervallträning. Just nu 3 min löpning, 3 min gång och så varvar jag det under mina rundor.

Tyvärr hade jag ett plus på vågen idag när jag var och vägde mig. Kan ha varit att det var sent på eftermiddagen men som sagt var så är nog största anledningen att jag inte har kunnat motionera på tio dagar. Det visar sig på en gång när man är inaktiv.

+0,7 kilo.
Aktuell vikt 92,7

2 kommentarer:

  1. Jag blev helt paff när jag hittade hit till den här bloggen. Det är inte alla som är öppna med att de hetsäter, de gör det i smyg. Jag hetsåt från tidiga tonår till ungefär tre kvartal sedan, och av någon sjuk anledning så är det mer "skämmigt" än att ha bulimi eller anorexi. Det är irriterande, man ska inte behöva skämmas. Det är skönt att någon ar ut ätstörningen i ljuset! Bra gjort!

    SvaraRadera
  2. Saari: att hetsäta är som du säger mer skamligt än både anorexi och bulimi. Detta för att folk inte är medvetna om att det är en sjukdom och att det inte beror på dålig karaktär. Tack för dina fina ord! =)

    SvaraRadera