28 april 2010

Ångest

På senaste sexveckorskontrollen hade mina kurvor rört sig neråt. Alltså kurvorna som visar hur jag mår psykiskt. Hur mycket ångestfylld jag känner mig och hur nära man ligger en depression. Det känns bra. För jag mår mycket bättre nu än vad jag gjorde innan jag fick hjälp.

Visst kommer det dåliga dagar, jobbiga dagar och dagar då jag verkligen ifrågasätter om livet är värt att leva. Men det är någon få dag här och där och inte så som det var innan när det kunde vara flera dagar i rad, alltså perioder då jag mådde otroligt dåligt.

Jag vill tacka er alla för era fina kommentarer och stöd. Det betyder otroligt mycket för mig. Har varit dålig på att kommentera era kommentarer, kommentera era bloggar och framförallt har jag varit dålig på att blogga. Det ska jag försöka få ändring på då jag märker att jag mår bättre av att skriva av mig och att jag lyckas bättre med både att ha kontroll över ätningen och motionen.

Vad vill ni att jag ska blogga om? Är det något som ni undrar över?

2 kommentarer:

  1. Blogga om vad du vill! Vad skönt att du har börjat må bättre, många mår ju inte bättre alls av hjälpen.

    SvaraRadera