14 september 2010

Hej vänner

Det började inte bra. Har varit sjuk i två veckor med en långdragen förkylning och då får man absolut inte träna. Trots det var det minus på vågen. Hade nog varit ett större minus om jag hade fått väga mig innan maten. Minus 0,4 kilo visade vågen. 91,7 kilo är min aktuella vikt. Nu är jag så less på att stå stilla på något kilo över 90-strecket så nu blir det att köra båda sim och gym. Maten är det som går lättast just nu.

Hur går det för er andra med mat, träning och att stå emot livets goda?

3 kommentarer:

  1. För mig går det dåligt...eller egentligen inte. Men brist på resultat måste väl ändå betyda att det går dåligt? ;)

    SvaraRadera
  2. Alla minus är bra minus! :) Hur har det gått nu? Du kommer klara att väga under 90 snart, det vet jag! Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Hej där! Hur mår du? va länge sedan. Tänker på dig..och håller tummarna att allt går bra. KRAM

    SvaraRadera